Na opravy 3000 kilometrov ciest prvej triedy posiela štát toľko, čo na kilometer novej diaľnice

Publikované dňa 02.11.2017

Najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie, ako odľahčiť dopravu pre čo najviac ľudí, je naliať peniaze do ciest prvej triedy. Na ministerstve s tým zatiaľ v žiadnom záväzku nerátajú.

Odporúčané články

Stavbárom klesli zákazky o dve tretiny, rok 2017 bude pre nich ťažký

Rok 2017 bude pre stavebné firmy ťažký. Verejných zákaziek ubúda a tento trend sa aspoň v najbližších mesiacoch nebude zlepšovať.

IDH v médiach  •  09.05.2017

Slovenská odveta za Ukrajinu? Na stole je budúcnosť železničného megaprojektu

Odborníci sa zhodujú, že ekonomický prínos širokorozchodnej trate naprieč Slovenskom neexistuje. Naša exekutíva sa ani vzhľadom na dianie na...

IDH v médiach  •  09.03.2022

Priorita regionálnej samosprávy – verejná doprava

„V prvom rade by mali kraje zharmonizovať cestovné poriadky vlakov a autobusov. Keď cestujúci vo verejnej doprave vystúpi z vlaku, mal by mať ...

IDH v médiach  •  19.05.2021